کوچه ی رویا

فکرها را باید شست؛جور دیگر اندیشید/ ح.د ائلیاد

کوچه ی رویا

فکرها را باید شست؛جور دیگر اندیشید/ ح.د ائلیاد

نسیم

سالهایی  طی  شد

و نسیمی آمد

سرو ها  بشکستند, جنگل آتش بگرفت

خواب آرام خدا بر هم ریخت

نفس برگ پرید

قاصدک بالش سوخت

خاک  هم  کافر   شد

خاری آواز تو را زمزمه کرد

پاره شد موسیقی سرد زمان

خلوت ساده ی دشت, باز بیهوده شکست

کوچه ای پر پر شد

چون نقابی افتاد

و نسیمی بگذشت ...

رو سیاهی را برد

شاه گوءلی

کئچرکن

یول سنی آددیملاییر

سن ده  یولسوزلوغو

یالان باخیشلار هر ایکینیزی

کوکره ین  سوسقونلوق

قورودور بوغازدا سن سیزلیین دادینئ

سورگون اولان  سئوگی آنماییر  یادینئ

ساقین داریخما

یورو

آغاجلار  گؤزله ییر  یولونو

سوسمایان  قارقالار,  چاغیریر آدینئ

آمما

اورتادا  قالمیش

قوجامان بیر سازاق

ساییر آددیملارینئ

سئوگی  سیزلیک  سنی  قورویور

یانلیزلیق منی

شاه گوءلوم یاز بونو بیر بوجاغا

یول سالماسین سن ده یانلیزلیق

خاطیرلاماسین  سنی  سئوگی سیزلیک

من تک باشیما   ,داشییارام

دیزه  چوکدورن , زامان  یوکونو

گوءزللیین سولماسین

گوءزون  آرخادا  قالماسین

                             تبریز/ شاهگولی/ ح.د ائلیاد

بیم

هراسم از آن بود که دلی نشکند

ولی باوری شکست

رود هم ، گاهی رنج رفتن را به یدک می کشد

از تنهایی به راه افتادم

تا شکوه  عشق   بیابم

چون  بر  تو  رسیدم  تنهاتر  شدم

سفری بود از ماندن تا بودن

من خاک شدم و تو   باد

آب در من نشست وتو از آب گذشتی

حسرتی در من گرفت به وسعت مرگ

باوری شکست

تا خاطری نرنجد

                      و اینگونه اند افسانه ها

تا دیدگان به تیرگی انتظار، خو کنند

راه در تاریکی چشمانی خیس گم شد

شوقی بفریاد در آمد

ضجه ای به گل نشست

سنگی به رستگاری رسید

افسانه ای تازه چشم بر جهان گشود

من هیچگاه

شاخه ی خاری ز عشق را

با وسعت تاریخ هم عوض نمی کنم

یادی عبور کرد

آتشی در گرفت،خاکستری به اهتزاز ماند

خلوتی بسوخت

افسوس

دلی به لرزه نیامد ، حسٌی به شور

من در تو گم شدم و تودر نیستی 

 

                                               خلیل حصام لو (ح.د ائلیاد)  89/04/19  

سن ده دوشرسن اودا

سن کی سئومک  هئچ بیلمیردین نه اییدی

نییه  گلیب   چیخدین  منیم   قارشیما

ائشیت  مه میشدین کی اورک  سئودیین

بیرجه  سفر  سئور  داها  بیرده  یوخ

باخیش لارین  نییه  اسیرگه مه دین

دئییردین به یولدو، گلیب  گئدرلر

گولومسه ییب ، اود یاندیریب ایترلر

هارای سالیب  یانلیزلیغا  سونرا  سسیز  گئدرلر

           سئوگی، آلیب  ساتان بیر دویغو دئییل

         سنین  اوجوز بازار  دیین    دونیادا

بیر گون  گلر سن ده دوشرسن  اودا

اوندادی  کی  گولگه لرده   دولانیب

تانیش باخیش دیلنچی سی  اولارسان

من بوردایام  سندن آیرییلان یئرده

الیمده بیر کوهنه  قوخو  ایستیسی

سولوب بوتون بسله دییم  دوغرولار

دوستاق لانیب اوره گیمین جوشماسی

یولون دوشسه ، اینانمیرام  آمما گل

بیر آووج کول قالانیب دی خاطیرا

یئل اونو قاتمامیش آیری کوللره

سورمه سین یاخ، یاش یاغمییان گوٌزووه

قارالسادا عوٌمروم  بوشلا  نیله مک

گوزلرینی  ایشیق لات سین  یوخلوغوم

گیریش  یاساق ، یازمیش  عشق اولکه سینه

کیمسه باش وئرمه ییب من ده  بیریسی

بیر قورو آد قالسا   نه موتلو   گورر

آجیلارین عوٌمور بویو   چکه ریک

 

                                       خلیل حصاملو (ح.د ائلیاد)